Wednesday, February 11, 2009

KHAS UNTUK MELATIDUKA (YANG LAIN PUN AMAT DIALU_ALUKAN BACA)

Akhir Dari Sebuah Pertengkaran
Ketika makan tengahari bersama, Pian berbual dengan Amat jiran sebelah rumahnya.
Pian: "Amat, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?"
Amat: "Ya betul..."
Pian: "Mesti hebat kan? Jadi akhirnya macam mana?"
Amat: "Akhirnya dia berlutut di depan aku..."
Pian: "Wuahhhh hebat sekali kau... kau memang jantan sejati, kemudian apa kata isteri kau?"
Amat: "Isteri aku berteriak dengan kerasnya, "Hei kalau kau anak jantan, keluarlah dari bawah katil tu dan hadapi aku!!"
Pian: "@#$!%^&%"

Saya baca blog si Melatiduka , saya ketawa terpingkal-pingkal-kalau cukup ruang depan komputer ni mau saya guling2 sendirian. Terus teringat cerita ini. Bagus juga untuk tatapan sesiapa sahaja. Secara ikhlasnya sia kagum sama lelaki yg sanggup bersembunyi di bawah katil tuh daripada yg membantai bininya secara melampau.

5 comments:

  1. hahahahahahaha... mulau mulau. lucunyaaaaa ini. tapi masiii juga aku kompius dgn kekerapan ko mempost ni furen. banyak mentol ka dalam tengkorak ko ni???

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha ...bukan mentol saja...macam2 ada. Tinggal search sajaaa...>_< Nama pun WIFI sekarang ni.

    ReplyDelete
  3. Bukan sajaa berlutut...bluetooth pun ada $enSei..

    ReplyDelete
  4. sensei..si furen ni..dari sikulah rendah mimang utak geliga..jadi inda heran bah..

    ReplyDelete
  5. kamurang ini semua pintar2 la kan. bagus la bah mcm tu, haha. tulis yg siok2 arr

    ReplyDelete